Gyökérkezelés

Ön itt van: Főoldal / Kezelések / Gyökérkezelés

KEZELÉSRŐL

A gyökérkezelés ma elérhető legkorszerűbb módszere a speciális fogászati mikroszkóppal végzett eljárás, azaz a mikroszkópos gyökérkezelés.

A fog belsejében, a fehér nagyon kemény fogzománc és a kevésbé kemény dentin réteg alatt található egy lágy szövet, az ún. pulpa. A pulpa a fog koronai részétől a gyökér végéig terjed, vérereket, idegeket és kötőszövetet tartalmaz. Az endodoncia a pulpa (fogbél) és a foggyökér körüli szövetek betegségeivel, kóros elváltozásaival foglalkozik. Gyökérkezelésre akkor van szükség, ha a pulpa begyullad vagy elfertőződik. Ezt okozhatja fogszuvasodás, hő- és kémiai ingerek, repedés, baleseti sérülés.

A kezeletlen fog számos következményel járhat

Előzze meg az esetleges szövődményeket, és ne várja meg az utolsó pillanatot.

• Erős fájdalomérzet
  • Fertőzés elterjedés
  • Tályogképződés
  • Állkapocscsont károsodás

Jelentkezzen be konzultációra elérhetőségeink egyikén

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Close Menu

Mindjárt kész 80%

Tudja meg, hogyan őrizheti meg ragyogóan egészséges mosolyát

• Szakértői fogorvosi tanácsok
  • Azonnal alkalmazható tippek
  • Exkluzív kedvezmények
  • Gyakran ismételt kérdések

Az adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki. A levelekről bármikor egy kattintással leiratkozhat.